Találatok: A fogamzásgátló szedésénél, a 7 (4 db)

Yasminelle fogamzásgátló tabletta szedésénél a 7 napos szünet után nem tudtam bevenni az első 3 tablettát. Mi a teendő?

Nyilván alkalmazunk más védekezési módszert, de kb. meddig kell szerintetek? Mert a betegtájékoztatóból nem lettem okosabb, és egyel?re nem tudok beszélni az orvosommal.
gyakorikerdesek.hu

Legjobb: Pedig az lenne a legjobb ha az orvossal beszélnél. Most olyan mintha el sem kezdted volna szedni az új levelet. Én minimum egész hónapra más védekezést javasolnék.

kérdésre adott válaszok
Pedig az lenne a legjobb ha az orvossal beszélnél. Most olyan mintha el sem kezdted volna szedni az új levelet. Én minimum egész hónapra más védekezést javasolnék.
Nem szabad elkezdeni az új levelet, hanem ki kell hagyni ezt a hónapot.

Fogamzásgátló szedésénél történt már olyan valamelyikőtökkel, hogy nem jött meg a 7 napos szünetben?

És ha igen, akkor kiderült, hogy mi volt az oka? (Nem pont terhességre gondolok.) Mit csináltál, elmentél dokihoz? Nagyon megijedtél?
gyakorikerdesek.hu

Legjobb: Terhességi teszt!!! Aztán meg doki! Elméletileg a gyógyszer szinte percre pontosan beállítja a menstruációd,és nem elmulasztja.

kérdésre adott válaszok
A kérdező hozzászólása: Csak kíváncsi voltam, hogy volt-e már valakivel ilyen. Én még csak 3 hónapja szedem, de mindig ettõl félek, hogy nem jön meg a 7 napban.
Terhességi teszt!!! Aztán meg doki! Elméletileg a gyógyszer szinte percre pontosan beállítja a menstruációd, és nem elmulasztja.
A kérdező hozzászólása: Nagyon köszönöm, hogy leírtad! Most megjött, csak mindig izgulok a szünet kezdete elõtt, hogy vajon megfog -e jönni. Meg arra voltam kíváncsi, hogy muszáj-e doki ilyenkor rögtön, ha a teszt negatív. De akkor elég csak, ha másodszorra sem jön meg. Köszi még egyszer:)
igen nekem volt ilyen kb két hónapja. csináltam egy rakat tesztet, fölöslegesen. néha elõfordul az ilyen ne ess pánikba ha rendesen szeded nem lehetsz terhes. csinálj egy tesztet a biztonság kedvéért de többet nem érdemes csak ha a következõ szünetben sem jön meg. nem mentem dokihoz mivel nem írta a tájékoztató hogy forduljak orvoshoz.

A fogamzásgátló tabletta szedésénél, a 7 napos szünetben kb. hanyadik napon fog megjönni?

Ugye nem rögtön aznap, mikor már nem szedem?
gyakorikerdesek.hu

Legjobb: Nem feltétlenül elsõ nap fog megjönni. A gyógyszerem papírjára az van írva, hogy a második napon kell megjönnie, ennek ellenére nekem az 5. 6,. napon szokott... bár lehet azért, mert nem szedem még túl régóta.

kérdésre adott válaszok
Én csütörtök este szedtem az utolsó tablettát és hétfõn délben jött meg. Általában a második-negyedik nap. Arra figyelj, ha nem jönne meg amíg be kellene szednek a következõ levelete, menj orvoshoz mindenképp!!
Én hétfõn veszem be az utolsó szemet és mindig szombaton hajnalban (4-5 óra között) jön meg!
nekem is kedden utolsó és szombaton szokott megjönni, vagy péntek késõ este :)
Nem feltétlenül elsõ nap fog megjönni. A gyógyszerem papírjára az van írva, hogy a második napon kell megjönnie, ennek ellenére nekem az 5. 6, . napon szokott... bár lehet azért, mert nem szedem még túl régóta.
Én már 4 éve szedem ugyanazt a gyógyszert, amit most hagytam abba, mert picit szeretnénk. Nekem az utolsó szem péntekre esett, és következõ szerdán minden egyes hónapban megjött. Ez az elõnye a gyógyszernek, hogy beállítja a ciklusod, és kiszámíthatod, hogy mikor fog megjönni. Te is ki fogod tapasztalni néhány hónap után, amikor már elegendõ ideje szeded, megszokja a szervezeted.
Én mindig Kedden hagytam abba, és Szombaton jött meg, Hétfõre elmúlt, Szerdán kezdtem el szedni.
nekem mindig a befejezés után a 3.napon jon meg. De ez mindenkinél változo! Lényeg, hogy megjojjon!:) ))

Fogamzásgátló szedésénél nektek volt már olyan, hogy a 7 napos szünetben nem a megszokott napon jött meg a vérzésetek, hanem mondjuk 1-2 napot késett?

Ha igen, akkor utána a következő hónapban is ezen a későbbi napon jött meg, vagy ahogy alapból szokott?
gyakorikerdesek.hu

Legjobb: Igen, eddig egyszer történt meg, hogy +4 napot késett a 3. várt nap után, de akkor már fél éve szedtem a tablettát. Elõször kicsit ráparáztam, mert rendszeresen voltam együtt a barátommal, de aztán hála istennek megkönnyebbültem. Furcsa volt, de azóta nem volt ilyen, de olyan igen, hogy hamarabb egy nappal, vagy késõbb egy nappal... Betudható a stressznek, életmódváltásnak, esetleges antibiotikum hatásának általában...

kérdésre adott válaszok
Igen, eddig egyszer történt meg, hogy +4 napot késett a 3. várt nap után, de akkor már fél éve szedtem a tablettát. Elõször kicsit ráparáztam, mert rendszeresen voltam együtt a barátommal, de aztán hála istennek megkönnyebbültem. Furcsa volt, de azóta nem volt ilyen, de olyan igen, hogy hamarabb egy nappal, vagy késõbb egy nappal... Betudható a stressznek, életmódváltásnak, esetleges antibiotikum hatásának általában...